jag har tur.

Väl i dörren för att gå till tåget för en lång skoldag får jag ett meddelande av Johanna där hon skriver att vi inte har någon geografisk bild.
VILKEN TUR.
Jag orkade verkligen inte gå till skolan då så nu börjar jag istället 14:00:)

Igår låg hjärtat och jag och bara mös och var glada över att vi hade varandra.
eller nu ljög jag. vi busade och hoppade rundor i sängen och jag råkade få upp min tå i röven på honom så jag kännde ringmuskelen runt tån. Lide räligt. Tvingade honom att lukta på den för att se om den luktade bajs.
Jag tor inte att det är något jag borde berätta föresten.
Jag är lycklig♥
Jag tycker synd om alla runt omkring mig som har så mycket problem.
Men jag kan inte låta bli att glädjas av att jag slipper dem!
Folk ringer och är ledsna, jag ger dom de jag kan och blir själv ledsen i hela hjärtat för jag vill aldrig att en människa ska beöva känna sorj. Men ändå när vi lagt på luren vänder jag mig mot Marcus och bara ler, kramar honom och njuter över att det inte drabbat mig.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Hahah, ofta man "råkar" få in sin tå i någons röv! fast ifs, det är sånt som bara du kan lyckas med amanda! hihi =D

2009-10-01 @ 19:24:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0