Jag vet vad jag flyr ifrån, men inte vad jag söker efter.

Jag fattar inte varför du inte förstår?

Skit samma.
Den 7oktober ska jag till doktorn och då hoppas jag att gipset åker av:)
Försökte spala bowling igår men fanns ingen kraft i tummen att hålla kvar klotet så jag fick skita i det innan jag ens hade kunnit slå ett slag. Blev lite ledsen då, men antar att det är sådant jag får ta:(

Ska till skolan 16:00 idag och innan det ska jag hinna duscha:P tror att det löser sig.
Har glömt alla mina saker hos mamma så jag får gå till skolan osminkad, rufsigt hår och i mjukis byxor:P

Martina berättade för mig att Mellissa Horn ska spela i september(?) vilket fall som hällst så ska vi dit! Hör du det? Vi SKA dit!!!


PUSSS Amanda


Kommentarer
Postat av: Martina

27:e november är det :) vi kan boka biljetter på ticnet :)

2009-09-25 @ 12:32:53
URL: http://wanadin.blogg.se/
Postat av: Amanda

svar: JA. är det så billit som du sade så är det absolut inga problem!:) fan vad kul!

2009-09-25 @ 15:55:50
URL: http://amandagangenas.blogg.se/
Postat av: Maddan

jag vill också!

2009-09-25 @ 22:37:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0