Kvällen blev bra ändå

Behövde inte sova ensam i natt:)
Först gick jag till Calle och umgicks med honom:)
Tittade på Idol lyssnade på musik och dummade oss som alltid när man är med Carl-Johan.
Sedan ringde Marcus och sade att han saknade mig och vara bara tvungen att komma och pussa på mig fastän klockan var tio och han skulle upp sex dagen efter:) bestämde oss för att jag skulle sova hos honom och sedan åka med honom till Lund dagen efter och ta tåget hem därifrån. Så det gjorde vi:)
Jag älskar min Marcus Johansson.

Nu sitter jag här och funderar på att gå och lägga mig men mamma är så glad att jag är hemma:) Älskar när hon har saknat mig! Man kan få sådanna gulliga meddelande av henne ibland. Som "Kommer du hem ikväll?:) Jag har jätte tråkigt och jag saknar dig. Pussis"
Eller när man kommer hem och hon rusar in i köket och bara säger "Jaaa:)" Glad för att man är hemma:)

Kommentarer
Postat av: mamma

loooove youuuu

2009-09-18 @ 14:30:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0