Står och stampar med blodiga fötter

Gick upp 05.30 idag för att hinna till skolan.
Kommer till skolan och kommer på att förstalektionen är innställd och jag börjar inte förrän 10.00.
DÅ BLIR MAN LEDSEN!
Händer inte detta allt för ofta?
Men förvisso så slutar jag ett idag så jag ska inte klaga.

Igår tränade jag med Madeleine och det var jätte trevligt.
Det känns lixom lite som att vi aldrig pratar med varandra längre.
Men jag ska tala om för dig att jag har inte ett dugg träningsvärk:(

Jag är kluven.
Det där att stå mittemelan två beslut är inget för mig.
Varför måste man göra val här i livet.
Mina val verkar aldrig vara bra nog.


En jätte gammal bild;)
Ps. Marcus, jag vill ha en påse werthers! Ds.







Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken smak? =D

2009-09-08 @ 10:22:42
Postat av: Amanda

Orgenal hårda:)

2009-09-08 @ 10:54:57
URL: http://amandagangenas.blogg.se/
Postat av: mamma

uhh va jag saknar dig!!!!!

2009-09-08 @ 14:19:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0