vilken början på dagen:(

Efter lite tjafs med hjärtat blev allting bra och jag bara älskar att vara med honom.
Ibland behövs väll det för att man ska förstå varandra.
Idag ska han hjälpa mamma med massa saker som att köra till tippen, hämta saker från det gamla huset mm.
Han är så himla snäll:)
Mamma tankar såklart bilen fullt till honom och så, som tack:)
Och jag ska sitta i skolan och tråka:S
Från att ha haft 5 lektioner på onsdagar har jag idag bara två.
Mycker sjukdom nu. svininflänsan?!:S

Efter skolan tar jag bussen till faren min tror jag och sedan blir det att köra hem.
Jag är inte så pigg på det.
Skulle gå upp 05:30 idag men snooza till 06.10.
Borstade tänderna och sminkade mig lite sen körde Mackan mig till tåget som gick 06.56.
Som det dessutom blev klödd med.
Satt där fint och väntade på att den skulle lämna Lund vidare mot Malmö.
Men nej!!
Väntade lite till.
Hörde små snack om ott den inte skulle stanna i Malmö längre utan köra direkt till Köpenhamn.
Du skojjar?
Nä det var så sant så.
Ingen innformation hade man fått av tågsakerna heller utan det var ju då de snälla resande som berättade det.
De som hoppade på i Lund för att själv åka till Köpenhamn.
Mer än hälften av befolkningen i tåget rusade till parong 2 där Malmö bussen skulle lämna.
Väl frame ropar de ut i högtalarna att tåget är förflyttat ännu en ång.
Tillbaka till parong 1.
Ja, ni hajjar?
Inte bara det.
När jag kommer till skolan visar det ju sig att matten är innställd och jag börjar inte förrän 10.00.
Kan man bli irriterad?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0