Ta vad du får och lite till

Jag hatar att bli lämnad ensam kvar.
Nu i flera helger i rad har Marcus fått köra folk hit och dit för att de ska festa och dylikt.
Är evigt trött på det nu.
Vill ha min baby kvar hemma hos mig istället för att han tar bort armen som är runtomkring mig och sängen blir plötsligt den största och tomaste sängen i världen, bara för att köra folk. HELA TIDEN:(
Han är för snäll och kan aldrig säga nej:)<3
Till försvar säger han att jag vill ha skjuts av dom om jag behöver det. och det stämmer ju:)


I morgon blir det TRÄÄÄÄNING:)
Med syster yster.
Jag som är världens mest otränade människa i nuläget kommer dö efter fem minuter.
Jag skojar inte. whitlift (inte allt för duktig på stavningen. kan vara fel) är det jobbigaste jag vet:P

Puss Amanda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0