Helt fantastiskt:)

I fredags åkte jag hem till Hanna för att festa där.
Hon ringde runt men ingenting hände någonstans.
Tillslut sa Oliver att hans kompisar var i stugan i Ysdag så vi bestämde oss för att köra dit.
Hanna varnade mig och sade att dom inte var så roliga men jag måste säga att de var de mest fantastiska människor jag träffat på länge:)
Så klockan 22.00 startade färden från bunkeflo mot Ysdag:)
Hela kvällen gick och jag blev aldrig trött.
Men när folket hade börjat gå och lägga sig så gjorde jag det med.
Myyysigt!
När man sen vaknade morgonen där på tvättade jag av mig lite och borstade tänderna.
Sen tog jag filten runt mig  och gick ut och satte mig i utemöblerna på trädecket:)
Sen kom vissa och åt frukost och efter det blev det bara lek.
Kunde verkligen inte låta bli att skratta när jag såg dom:)
Så jag hoppas verkligen att vi gör detta en gång till?! :S

Skulle egentligen till Gabban på grillfest på lördagen men jag orkade och var slitten i kroppen efter alldeles förlite sömn i en inte jätte skön soffa!

På söndagen kom Max och skulle hämta bilen.
Fram åt kvällen bestämde vi oss för att åka till Lomma och gå vid vattnet.
Det var jätte mysigt och jag är så glad att jag har en syster som bryr sig så när jag har det jobbigt!

Igår måndag, fick jag lite ångest och tänkte att nej fan jag måste göra något idag också.
Ringde Hannizpuss och frågade om jag fick komma och visst fick jag det:)
Satte mig på tåget och åkte dit.
När jag kom fram frågade Hanna om jag ville bowla och det är väll aldrig fel att bowla heller? :P
Men det stängde 22.00 och vi hade aldrig hunnit bowla på 20 min:P
Så istället ringde vi Affe och Mange och frågade om dom ville följa med till stranden och kasta macka eller något annat totalt meningslöst. Så det gjorde vi:)
Det var dessvärre lite läskigt där så vi var inte där så länge.
Istället körde vi hem till Mangeboy och tittade lite exiztens:)
Hanna kom på hur sjukt hungrig hon var så efter det blev det donken
.
inte nog med att klockan var svin mycket en Måndags kväll utan vi satte i gång ett avsnitt Gray´s Anatomy när vi kom hem såklart:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0