detta imlägget skrev jag för ett tag sedan men då hade jag inte mod att låta er läsa det

När jag tänkte igenom hur min sommar har varit fick jag en oerhört ångestkännsla i magen. Men samtidigt har den varit så oerhört bra!! Ja, jag vet inte. Först tog jag ju studenten med mina flickor och jag log och skrattade hela dagen:) Marcus kom och firade min dag även fast det tog slut långt innan det. Efter det var jag med Kelly nästan varje dag:) Ville inte träffa någon annan och där fick jag vara jag! Max hörde av sig då och då och vi körde och hittade på bus hela tiden:) midsommar firade jag ensam med Nick och vi grilla och drack vin. Bada och allt var jätte mysigt! Men sen slog det mig att jag inte har gjort något av det som är ett måste när det är sommar?!
•Åhus
•hörbymarknad
•festat i massor
•impusls resor:/
•havet ( var där en gång)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0