Igång Igen?

Hälsade på största syster i hennes nya lägenhet idag. Där var riktigt mysigt och behagligt. Känns konstigt att hon inte bor hemma längre:S
Jag tvingade dessutom henne att äta korv med bröd med mig!
Jag åt tre!
Efter att jag hade hälsat på hos Madeleine så körde mamma mig till preem för att köpa chips och dippa sedan vidare hem till Alexandra där vi först badade fotbad medan hennes pojkvän tittade klart på det tv programet som han ville se. 
På lite dåligt humör som han var fick vi bara vara söta och låta honom göra det.
Men sen fick vi äntligen trycka chips och titta på en film.
Innan filmen hade slutat hade både Alexandra och hennes pojkvän hunnit somna (han gick och lade sig redan innan filmen startades på grund av att han är en hårt arbetande man)
Och nu det roliga.....
Väckte Alexandra för att tala om att jag skulle gå hem. Tysta som möss smög vi oss ut i hallen för att inte väcka prinsen på ärten. Detta gick då skitbra och jag var riktigt nöjd över vad jag kunde åstadkomma. Öppnade dörren så försiktigt jag kunde och gick ut. Skulle tända i trapphuset, MEN RINGDE ISTÄLLET PÅ RINGKLOCKAN! Allt detta smygande rent i onödan!!


Kommentarer
Postat av: mamma

hahaha love you !!

2010-01-09 @ 10:49:36
URL: http://hejarebecca.blogg.se/
Postat av: Tee

hahahaha! klockren...ringklockren! =)

2010-01-09 @ 12:42:28
URL: http://teeman.blogg.se/
Postat av: Madeleine

svar: jaaa det får du hemskt gärna! :)

2010-01-11 @ 17:51:22
URL: http://gangenas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0