Det blir inte så mycket skrivande

Igår åkte jag och Macke-packe till Arvid pch målade hans tak i köket.
Arvid sa att det ungefär skulle ta en timme. Det tog tre:)
Sen bjöd han på mat, så det var värt det:)

I fredags var jag hos Hanna på tjejkväll och det var dunder kul.
Drack förvisso inte och jag följde inte med ut.

Sen på Lördagen var det hem till Gabban och Mackan för mycket dricka och roligheter:)
Kunde tyvärr inte följa med ut för Marcus blev sjuk och ville hem.
Men hann ändå vara där länge så det gjorde ingenting! :)

Jag längtar inte till den 11:e då Marcus åker ifrån mig över helgen.
Hade fått följa med, fast ska fira Niclas för han fyller år, så jag ville stanna hemma:)


Har fortfarande svårt med bilder.
men inläggen ska inte vara så tråkiga alltid!




Kommentarer
Postat av: hannnnnna

amen klart du längtar till den helgen, då kan du ju vara med mig och du vet vad vi ska göra dåååååå!!!!!!!!!!!! =D<3

2010-03-01 @ 16:54:09
URL: http://hannamekelund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0