Lite kul att veta

Är du singel? - Nej
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Ja, jag blev det
Hur många har du varit kär i? - Jag har lätt för att bli kär. Men ännu lättare för att hitta fel (efter ett tag)
Är du kär just nu? -  JA

Namn? - Amanda Gangenäs
När fyller du år? - 21 Juni
Några piercingar? - Fem i öronen (önskar mig örhänge i födelsedagspresent) och tungan
Vad har du på dig just nu? - Leggins och en på tog för kort tröja.
Vilken årstid är bäst? -  Sommaren
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - När hjärtat väcker mig, skrattar åt att jag är pittögd och kramar mig kärleksfullt. (det är sant)
Vad tycker du mest om hos dig själv? - Att jag är lätt att prata med
Vad är du bra på? - Hjälpa folk
Vem älskar du mest på denna jorden? - På gjorden: min familj och Marcus. I himmlen Farfar
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? - Jag är vaken tills där kommer någon och lägger sig bredvid mig.

Vem vet allt om dig? - Ingen vet ALLT om mig.

Vem står dig närmast i familjen? - Mamma
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - Har inte så bra kontagt med någon av dem längre
Vem är farligast i din familj? - Rebecca
Vem ser roligast ut i din familj? - Jag
Coolast? - Jag för att jag är jag, Rebecca för att hon är farlig och Madeleine för att hon har vågat att säga nej.
Har ni något husdjur? Tills i morgon:(
Har du mest gemensamt med? - Mamma
Roligaste kvällen med familjen? - Jag har alltid roligt med min familj nästan (också mega sant)


Vad har du gjort idag? -  Varit i skolan
Göra nu? - Åka hem till min pattaglytt
Roligaste idag? -  Träningen
Vad har du ätit idag? - Bakadpotatis
Har du duschat idag? -  Japp
Är du trött nu? - Det är vår, NEJ!
Vad händer imon? -  Torsdag?! Hmm. Skola bara tror jag.
Går du i skolan? - Ja tyvärr

Hur mår du just nu? - Ledsen att behöva säga det, men... väldigt skitnödig
Är du hungrig nu? - Nej åt nyss
Vad är klockan nu just nu? - 13:33
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - Oj, Facebook.com, blogg.se, iGoogle.se och skolmailen.

Vem ringde dig senast?- Mamma
Vem ringde du senast? - Marcus
Vem sms:a till dig senast? -  Robban Älskling <3 (heter han på min mobil)
Vem sms:a du till senast? - Johanna
Senaste gången du träffa din morsa? - I måndags
Hur länge sen var det du träffa din farsa? - Förrförrahelgen

Gillar du punk? -  nja
Har du sminkat dig idag? - Ja

Lyssnar du på musik just nu? - Nej
Vilket är ditt favoritband? - Vet inte
Vad gillar du för musik?-  Allt möjligt

Har du fler än 4 linnen? - Ja
Har du fler än 3 jeans? - Ja
Har du fler än 5 tröjor? - Ja

Använder du mascara? - Ja alltid vattenfast
Använder du wax? - Ibland
Använder du ögonskugga? - Ibland
Använder du kajal? - Ibland
Använder du hårspray? - Bara till ögonbrynen
Använder du volymspray? - Nej
Andänder du mousse? - Nej
Använder du deodorant? - Ja
Använder du skinspray? - Nej
Använder du parfym? - Jaaaa:D jummy
Använder du läppglans/läppstift? Nej. men jag tycker att det är fint
Använder du foundation? Ja
Avänder du rouge? - Ja
Uppsatt hår eller hängande? - Hängande
Plattar/lockar du håret varje dag? - Varje dag så ofta jag kan
Duschar du varje dag? - Nästan alltid varje.
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? - Nej

Är du kär just nu? -  Ja
Har du kysst någon idag? - Nej
Har du ett förhållande? -  Ja
Är du romantisk? - Ja när jag inte är sur
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? - Nej
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? - Ja
Vad hette din första flickvän/pojkvän? -  Alexander. Han var svin kär i mig på dagis
Hur länge höll det? - Hela dagis tiden förutom när jag var tillsammans med Rasmus
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - Jag är super glad hur jag har det
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - Ja. på dagis.
Vem sov du senast bredvid?- Marcus
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK med? Nej
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? - Över 20
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? - Aldrig!!! Men Madeleine har haft en fin:)
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? -  Nej
Vad gillar du för stil på tjejen/killen? - En stil. Bara jag slipper yit kläderna!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Haha vem var det som var fin? :P

2010-03-24 @ 14:22:10
URL: http://gangenas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0