Zentafisen

Har nyss tränat lite arobic/core (stavas)
Jag tycker inte om att träna sådan för jag känner mig så fruktansvärt ful då.
Well well!

På fredag kommer några flickor från klassen hem till mig och äter kräftor.
Sen beger vi oss ner mot bowlingen och bowlar lite.

Min hund ska avlivas i morgon (Torsdag)
Så jag håller mig där ifrån.
Jag sade hejdå till henne i Måndags.
Jag vill inte sakna henne därför följer jag inte mer eller är hemma.

Här är hon min lilla flicka:)

Ge mig råd vad jag ska skriva om.
Min fantasi är helt slut!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Varför ska hon avlivas?

För att hon är gammal? =(

2010-03-24 @ 16:34:13
URL: http://hannamekelund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0