Detta hade kunnat vara sjukt intressant om jag inte var så hemlig och gömmer mina budskap. OCH NI KOMMER ALDRIG FATTA :)

DAGENS VILL HA: En kropp utan fett
DAGENS KLÄDSEL: Håliga ljusa jeans och ett vitt stort linne med knappar där framme.
DAGENS SMINK: Bara maskara
DAGENS FRISYR: Halvplattat och ingen frisyr ändå
DAGENS HÄNDELSE: Skrev ett arbete jag trodde att jag aldrig skulle skriva :P
DAGENS LÅT: ALLA Melissa Horn spelas idag!
DAGENS PLANER: Ska snart gå ut och gå en långrunda med Carl hoppas jag. Sen slänger jag mig i ett solarium så jag kan bli av med min grisrosa hudton!
DAGENS SAKNAD: Pappa. För fan kom hem snart!!
DAGENS DUMMASTE: Min hosta borde försvinna tycker jag. det är Dumt att den inte gör det.
DAGENS SJUKA: Min längtan. Den är SJUK!?
DAGENS DROG: Musik som jag annars aldrig kan lyssna på!
DAGENS ROLIGASTE: Dagens roligaste är minnena från innan
DAGENS FAVORIT: Hanna :)
DAGENS KÖP: Glass
DAGENS GODIS: ÅHH gud, sa du godis? Var ska vi börja?
DAGENS HUMÖR: Längtansfull och ensam
DAGENS ORD: Men tyyyyyyyst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0