mm men fuck you!

Hon skäller på mig för att jag smsar istället för att ringa!
Jag vågar inte ringa henne, för hon är alltid så arg och så stressad att jag blir nervös.
Det är inte kul att ringa när man vet att hon är arg utan att man har gjort något.
Då tycker jag att det är bättre att skicka, så kan hon svara på det när hon har tid.
Men nej då! :/

När hon är ledsen ska jag hjälpa henne att ordna upp det och prata med inblandade.
Men när jag är ledsen har hon inte ens tid att lyssna.

Hon kommer aldrig hem och säger "hur är det?" "har du haft roligt?"
Hon kommer bara hem och jag finns fortfarande inte där.


Kommentarer
Postat av: Hanna

<3

2010-05-03 @ 14:34:44
Postat av: mamma

aldrig nåt som e bra som jag gör ....



2010-05-03 @ 15:12:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0