sjukling

I två sekunder fick jag en känsla över att jag hoppats på för mycket.
Förstod ganska snabbt att man aldrig kan hoppas för mycket.
Man får bara vara beredd på att det kanske inte alltid blir som man vill.

Har tittat klart på säsong 3 nu av Greys anatomy nu Hannizpuss :)
Ska vi byta den mot fyran? ;)

Är hemma från skolan för jag är så satans förkyld och har legat i feber.
Efter att par Ipren och vila hela dagen har jag inte längre feber men är fortfarande förkyld och ont i halsen.
Min sjukt hängiga kropp får stanna hemma med förkylningen i morgon också :S

Du är inte bara en dryg och tråkig människa. Du är dessutom ful:(



HAhahah denna bilden älskade jag när jag var liten:P Tänkte lägga ut riktigt hemska bilder men jag får finna lite mod först:P


Kommentarer
Postat av: Hanna

jag är inte klar med 4an =( men ge mig gärna 3an såfort som möjligt, så får du 4an som du fick 3an, alltså lite utspritt! Hihi =)

2010-05-04 @ 12:33:03
URL: http://hannamekelund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0