le mot mig lite grann

Jag vill flytta tillbaka.
Till den lilla lägenheten ute på landet.
Då mådde vi väl bra?
Gjorde vi inte det?



Ännu sämre gjorde mamma det för mig när hon flyttade till Höör.
Till Höör för helvete.

Jag glömmer aldrig när han ringde mig och var jätte nervös.
Det gick inte att prata med honom för han svarade inte helt på det man sade.
Han lägger på och direkt efter får jag ett "får jag chansen på dig?:)"- SMS.


Av en anledning gjorde vi senare slut och det var slut i 2-3 veckor men vi saknade varandra för mycket så vi svor på att aldrig såra varandra igen när vi älskade varandra så.

Fråga mig en sak om allt som hände under tiden vi har varit tillsammans så kan jag förklara i minsta detalj som vad du hade på dig och känslan i min kropp.

Är detta inte kärlek så är månen inte rund!!
♥♥♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0