nä fy fan

Igår tog jag tåget till Eslöv och där visade sig vara en marknad som vi lite smått gick och tittade på.
Efter det körde vi till nova och fixade lite saker till mig
och efter det vidare till Malmö.
Jag tog ganska många vidio och bilder men jag vet inte hur jag får över dom på datorn tyvärr men jag hade svin roligt och skrattade hela tiden:)

På väg till Malmö så "körde" Morgan men det var Marcus som styrde. Marcus sade till honom när han skulle gasa, koppla och bromsa sen gjorde Marcus resten.
Kanske är att tala om att Mogge var tvungen at blunda hela resan:P

Sen när vi skulle äta så ville ju Marcus så klart äta på ett ställe och jag och Morgan på ett.
Efter att vi hade stått där länge och försökt övertala varandra på vicket ställe vi skulle äta så bestämde vi att vi köper mat från vars ett ställe sen går vi ut och sätter oss ute och äter där.
Så fick det bli och Marcus började gå till sitt ställe där ingången låg runt hörnet och vi gick in på vårt. När vi kommer in så är det ett stort köpcentrum med matställen och såklart låg burger king (där Marcus ville äta) och subway (där vi ville äta) precis brevdid varandra. Där hade vi vandra och planerar värsta planen så vi kunde äta med varandra. Jag kanske gjorde det oklart att det inte finns någon uppdelning var man skulle sitta. ähh skit samma jag kan skratta åt det i allafall.

Efter det skulle vi såklart till Hässleholm:)
När vi var 15meter från "Välkommen till Hässleholm" - skylten vad tror ni händer då?
JOOOO vi fick såklart soppatorsk!!!
och Morgan hade ju såklart ingen dunk i bilen.
så efter om och men bestämde vi oss för att gå in.
Så vi gick in och där var FULLT med raggare. VI köpte en dunk (den sista, sista fattar ni vilken tur?) tankade den och gick tillbaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0